کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

تقدیم به او :


باتو هستم ای لبریز از عشق هراسی نداشته باش ای سیاره کوچک گرم من!

من با تمام وجود دوستت خواهم داشت . هراسی نداشته باش !
با قلبی سرشار از عشق و محبت لحظه های پربارت را نظاره کن تازیبایی درونت و زیبایی عشقمان بر چهره زیبایت نقظش ببندد صدایم کن !
صدایم را خواهی شنید ، با تو سخن خواهم گفت !
صداقت ، عشق ، شادی ، شور، شعف، زیبایی ، محبت در وجود توست
به دنبال چه می گردی نازنین ؟ اکنون مرا دریاب !
و صدای درونت را بشنو با تو هستم ای همه لبریز از عشق و دوستی آن روز که خودم را نثار عشق تو کردم باور داشتم که زندگی یعنی اهدای عشق به آنکه می پرستی و تنها همین ! 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد