کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

بی تو.....باتو

بگذار یک بار دیگر در قلب تو به دنیا بیایم. 
بگذار یکبار دیگر عاشق بشوم و پا برهنه در آسمان راه بروم  
این هوای دم کرده را کنار بزن. 
بوسه های خاک گرفته را از ستون بیرون بیاور. 
دستی به صدای خسته ام بکش. 
بگذار یکبار دیگر به تو سلام کنم.بی تو به سفر نخواهم رفت. 
نگاه تو در هیچ چمدانی جا نمی گیرد. 
بی تو خوابهای مشوش من تعبیر نخواهد شد و کسی عاشقانه هایم را در چهار راه خاطره زمزمه نخواهد کرد.
بگذار کلمه های مرده ام را درون صدف های صورتی جای دهم و آنقدر نگاهت کنم که گونه هایم به رنگ نارنجها شوند. 
بی تو بیدار نخواهم شد وصورتم را در رودخانه های عاشق نخواهم شست 
.بی تو گیتار ها گنگ خواهند ماندوبوته های نعناع خشک خواهند شد 
 بگذار دهان به دهان خوانده شوم تا به دهان شیرین تو برسم. 
انگاه شعر کوتاهی شوم در دفتر یادداشت قلب تو:
"زتمام بودنی ها، تو همین ،ازآن من باش
که به غیر با تو بودن،دلم آرزو نداره
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد