کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

خود باش

تا دروغ نباشه قدر راستی رو نمی دونیم ....
تا بی وفایی نباشه قدر دوستی رو نمی دونیم ....
تا دورنگی نباشه قدر رنگ خودمون رو نمی دونیم
تا با همیم قدر هم رو نمی دونیم ...
تا تنهاییم قدر تنهایی رو نمی دونیم ...
تا حرف می زنیم معجزه ی سکوت را فراموش می کنیم ....
وقتی ساکتیم فکر می کننند حرفی نداریم ....
وقتی تو فکرت تنهایی انگار هیچکی نیست ....
وقتی به هزار رنگی یکرنگی رو قبول نمی کنی
و وقتی یک رنگی به هزار رنگ می بیننت ...
وقتی خودتی تازه قشنگ می شی قشنگتر از زشت ...
خود خود خودت باش چون همه همون جور نیستن که می بینی
شاید اون ها هم خود خود خودشون باشند . 


نظرات 2 + ارسال نظر
محمدی یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 18:03 http://mohmmadi.blogfa.com/

سلام
درود بر شما
بسیار عالی و آموزنده شده این وب
امیدوارم همیشه موفق باشی در زندگی
یا علی

ز بس در گلو عقده دارد دلم
به زانوی غم سر گذارد دلم
چنان داغدار توام روز و شب
که خونابه از دیده بارد دلم
تو را ای خدایی ترین آرزو
به دست خدا می‌سپارد دلم
تو رفتی ولی یاد تو ماندنی است
پس از تو چنین می‌نگارد دلم
اسیرم اسیر غم عشق تو
سر کوی تو خانه دارد دلم

سارا دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:13

خیلی زیبا بود.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد