کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

از تو میخواهم که.......

من می نویسم اینبار از سر خط
از اول از ابتدا..
از زمانی که تو را دارم و نبودها را از امروز به دست فراموشی می سپارم ...
من از امروز تو را دارم و تمام زندگیم برای تو
اما فقط از تو می خواهم که گوشه ای از قلبت را به من بسپاری که در به در قلب های امروزی نباشم
قلب هایی که به روی هیچ کسی قفل نیست...
قدری از گرمای وجودت را به من بسپار
تا با گرمی آن سردی این دنیا را احساس نکنم...

دستهایت را تا احساس کنم و دلخوش باشم
که فاصله بین انگشتانم را کسی پر کرده و به دنبال نگردم...

و در آخر شانه ایت را برای اینکه قدری به حال خود زار بزنم....

اما نه لحظه ای درنگ کن چیزی دیگر هم می خواهم از تو...گوشهایت را ...
برای اینکه صدای عاشق تنها نازنین را بشنوی که هر روز این را زمزمه می کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد