کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

در این لحظات عاشقانه

 

در این لحظه ی رؤیایی عاشقانه میگویم که دوستت دارم تا بی بهانه با من بمانی!
در این سکوت عشقانه تنها نگاه به چشمانت میکنم تا درون چشمانم قطرات اشک را بینی و بفهمی که دل شکسته ام!
بیا و دستانت را به من بده..خیلی خسته ام..با محبتت این خستگی را از وجودم رها کن!
در کنارم قدم بزن و رؤیاهایم را با عشق دوباره زنده کن!
در این لحظه عاشقانه صادقانه میگویم که تا آخرین نفس همنفس تو هستم.
مرا باور کن ..

به من دلخوشی نده..
از ته دل بگو آنچه در آن دل مهربانت میگذرد!

تو بیا و از ته دل با ما یار باش ..

با صداقت و یکرنگی گرفتار من باش!
میمانم با تو برای همیشه ..

میگویم از ته دل دوستت دارم
تا ابد و برای همیشه..

افتخار میکنم به تو و به آن عشق پاکت و با صداقت واز تو و آن عشق مقدست مینویسم!


در این زمانه ای که رسم عاشقی جدائی و نفرت است ..
در این دنیایی که کسی قدر یک قلب عاشق را نمیداند ..
تو بیا و قدرم را بدان و اینک که مرا در آن قلب مهربانت اسیر کردی به آن محبت برسان که تشنه ی یک ذره محبت از توام....!

در این کویر خشک قلبم تو تنها گلی هستی که روییده ای
مثل باران میشوم و بر روی تو میبارم تا برای همیشه برای من بمانی!

در این لحظه عاشقانه ..صادقانه میگویم که دوستت دارم
و از آنچه که تصور میکنی عزیزم ..
حالا تو نیز این لحظه عاشقانه را با گفتن این کلمه رؤیایی کن....
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد