کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

تا ابد دوستت دارم

تو معنای تمام واژه های منی ....
برای عاشقانه هایم به دنبال واژه می گردم ...
تو باز هم در من ظهور می کنی ...
تو باز هم مرا به دنیای خود می بری .
تو باز هم مثل همیشه به اوج می بری....به نا کجا
لبخند که می زنی پرنده ی دلم بال بال می زند ...با این دل پر بریده چه کنم؟
می خواهم از آنجایی بگویم که نگاهم در نگاهت حل شد ...

من عاشق تر شدم ...عاشقی دیوانه وارتر
دلم دیگر ملک خصوصی توست و من نوشتم از بودن تو ....

تویی که .....
از تو برای تو و برای دلتنگی های همیشگی ام می نویسم .
می خوانی و می گویی سلام
من سلامت را هر بار با سبدی سرخ از گل های بوسه پاسخ می دهم .
و تو ....

تو که حجم بودنت به اندازه ی تمام هستی من است
بگذارید همه بدانند....

بگذارید بدانند......
می خواهم فریاد کنم .
باشد ...

این بار هم نه ...
اما می گویم که من تورا بهترین می دانم و تو را می خواهم برای ابد

بگذارید همه بدانند....
بگذارید بدانند......
می خواهم فریاد کنم .

باشد ... این بار هم نه ...اما می گویم که من تورا بهترین می دانم و تو را می خواهم برای ابد....
تمام هستی ام دوستت دارم .
نظرات 1 + ارسال نظر
محمدی چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 20:10 http://mohmmadi.blogfa.com/

خوابم یا بیدارم تو با منی با من

همراه و همسایه نزدیک تر از پیرهن

باور کنم یا نه حرم نفسهاتو ایثار تن سوزه نجیب دستاتو

خوابم یا بیدارم لمس تنت خواب نیست

این روشنی از توست بگو از آفتاب نیست

ای مثل من عاشق همتای من مجنون

بمون بمون با من ای بهترین ای خوب

اگه این فقط یه خوابه تا ابد بذار بخوابم

بذار آفتاب شم و تو خواب از تو چشم تو بتابم

بذار اون پرنده باشم که با تن زخمی اسیره

عاشق مرگ که شاید توی دست تو بمیره

خوابم یا بیدارم لمس تنت خواب نیست

این روشنی از توست بگو از آفتاب نیست

بگو که بیدارم بگو که رویا نیست

بگو که بعد از این جدایی با ما نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد