کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

شوق تو

امشب شوق باریدن دارم
می خواهم ببارم در سرزمین نگاهت
و در اغوش گیرم پونه های خاکی یادت را.
امشب شوق پریدن دارم
می خواهم شاپرکی با شم و در اسمان دلت
به پرواز در ایم و در ابر نفسهایت ارام گیرم.
امشب شوق سوختن دارم
می خواهم خاکستر شوم در اتش اشتیاق دستان
تو و گهگاهی شعله ور شوم با نسیم عشقت.
امشب شوق دریا شدن دارم
می خواهم در دریای وجودت شناور شوم
وبا امواج خواستنت به ساحل چشمانت برسم.
امشب شوق سیراب شدن دارم
می خواهم بر کویر احساسم نظر کنی و
جاری کنی چشمه زلال مهرت را.
امشب شوق وصل دارم
می خواهم برسم به تک نیلوفر مرداب ارزوهایم
می خواهم برسم به اوج خواستن.
برسم به تو.
بمانم با تو....
دوستت دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدی چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 19:21 http://mohmmadi.blogfa.com/

ممنونم از شما که بنده را قابل میدونی و به من سر میزنی
بهترین آرزوها برای شما
موفق و سربلند باشی

=======================

وای ؛ باران باران

شیشه ی پنجره را بَاران شست.

از دل من اما ،

چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

آسمان سربی رنگ ،

من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ.

می پرد مرغ نگاهم تا دور

وای باران باران

پرمرغان نگاهم را شست.
«حمید مصدق»

امید پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 http://omid364.blogfa.com

سلام میسنا جان
این شعرا که مینویسی از خودتن خیلی احساسی هستن

بله.........مرسی که به کلبه من سر میزنید

رها یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:51

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم
شدم ان عاشق دیوانه که بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد