کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

دست خودم نیست

اگر می بینی عاشق تو هستم ، دیوانه تو هستم ، و تمام فکر و زندگی من تو شده ای خدا بدان که این دست خودم نیست!


اگر میبینی چشمانم در بیشتر لحظه ها خیس است و دستانم سرد است و اگر میبینی همه لحظه های دور از تو بودن اینهمه سخت و پر از غم و غصه است بدان که این دست خودم نیست!


دست خودم نیست که همه لحظه ها تو را در جلو چشمانم میبینم و به یاد تو می باشم.


دست خودم نیست که دوست دارم همیشه در کنارت باشم ، دستانت را بگیرم ،و تو را در آغوش خودم بگیرم!


به خدا دست خودم نیست که هر شب به آسمان نگاه می اندازم و ستاره ای درخشان را میبینم و به یاد تو می افتم!


دست خودم نیست که هر سحرگاه به انتظارت مینشینم تا در آسمان دلم طلوعی دوباره داشته باشی
نظرات 3 + ارسال نظر
نرم افزار ارسال اسپم به وبلاگ های ف پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 16:30 http://m8spy.com/?p=8

این نظر توسط یک نرم افزار تبلیغاتی به صورت خودکار برای شما ارسال شده است - این نرم افزار برای مدیران سایت ها ، وبلاگ ها ، صاحبان فروشگاه های اینترنتی ، بازار یابان و .. در راستای بالابردن کارایی و تبلیغات گسترده در بین وبلاگ های فارسی قابل استفاده خواهد بود . برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت ویدئو نمایشی به سایت زیر مراجعه کنید : http://m8spy.com/?p=8

negin شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 21:12

سلام
خییییلیییییییییی قشنگ بود عزیزم

negin شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 21:15

mojadad salam khanomi,
va khahesh mikona vazifast
bashe misham tarafdare paro pa ghorse vebloget

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد