کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

مجالم نمیدهد بگویم دوستت دارم


غصه هایی که دلم را می آزرد و هرگز نتوانستم آنطور که باید، به او بگویم آن رنج ها و غصه ها با دلم، روحم و احساسم چه می کنند؟!

غصه ها، انباشته شد و چون گلوله ای راه نفس را بر من بست،
اکنون، با دلی شکسته و تنها،
به دیوار این اتاقک می نویسم
شاید راه نفسم، باز شود
و بتوانم باز با تمام عشق و احساس سرشارم به او بفهمانم که بی حضور سبزش زندگی، برایم معنا ندارد
و اگر نباشد زندگی ام سیاه و غمگین خواهد بود.
می خواهم به او بگویم که چقدر دوستش دارم
و او مجالم نمی دهد ...

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 http://حذفش کردم

سلام
وبلاگ خوبی داری
بهت تبریک میگم
البته هنوز نتونستم همه رو بخونم ولی ....
برایت بهترین ها رو آرزو می کنم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد