کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

خودت را جای من بگذار.....

 

فقط یک گام دیگر مانده تا پای بلند دار
کمی آهسته تر شاید........

نه!محکم تر قدم بردار
به شدت خسته ام
از خود

به سختی خسته ام از تو
بیا ای جان ناقابل بیا دست از سرم بردار
خدا می داند ای مردم ،دلم چون ساقه ی گندم
نمی رقصد به جز با گل

 نمی میرد به جز با خار
نه با من نسبتی دارم ، نه از اقوام انسانم
مرا از من بگیر و دست موجودی دگر بسپار
خودت بنشین قضاوت کن:

 اگر تو جای من بودی
چه می گفتی به این مردم ؟

چه می کردی به این دیوار؟
خدایا گر چه کفر است این ؟

ولی یک شب از این شب ها

فقط یک لحظه-..

 یک لحظه- ..

خودت را جای من بگذار   

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:09

حالا هروقت کهنه فروش {کهنه خر ج توی محله ما میاد همسرم به بچه ها میگه بپرسید شوهر کهنه نمیخره
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد