کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

انتظار مقدس :

 


اگر بگویی صبر کن،
من قول می‌دهم تا آخرین روز بی‌گلایه صبر پیشه کنم.
آرزوهایم را به قاصدک داده‌ام؛
من با تو حتی آرزویی هم ندارم.
تو بیا،
و با یک نگاه این دل را زیر و رو کن.
حالا که قصه این است من منتظر بمانم،
باشد،
گلایه‌ای نیست؛
من منتظر می‌مانم.
انتظار برای من عبادت است.

نظرات 1 + ارسال نظر
M.A دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 http://mohmmadi.blogfa.com/

شبا به امید چشات چشمامو رو هم می زارم
شاید توی خوابم بیای بشه باهات حرف بزنم
چشام شبا بارونیه به التماسه اون چشات
هی التماست می کنم. فقط برای یک نگاه
حالا دیگه چرخ فلک نمی چرخه به کام من
چه کار کنم. عاشقتم. اینه فقط گناه من
حالا حتی نبودنت برام یه دنیا بودنه
خیال نکن دروغ می گم. اشکام گواه حرفمه
خیال نکن میشه بری یه روزی از خاطر من
می خوام بازم بهت بگم : عاشقتم اینه فقط گناه من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد