کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

افسانه من و تو

 

 

داستان من و تو ، افسانه ء قشنگی است.
یک افسانه قشنگ ، پایان قشنگی دارد؛ یا ندارد؟ یادم نیست.
زمان ، حافظه اش خوب است ؛ مطمئنم می داند.
برایش صبر می کنم ، تا افسانه ء قشنگمان را به پایان برساند.
می دانی،
من می دانم- هر چه که پیش آید -
هر کسی هر روز هر جایی داستان من و تو را بخواند ، 


به خودش خواهد گفت :‌
داستان من و تو ، افسانه ء قشنگی است. 

نظرات 5 + ارسال نظر
pwinner دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 http://bitsy.me/3e

بزرگترین سایت پیش بینی مسابقات ورزشی همراه با جوایز میلیونی بدون قرعه کشی
پرداخت جوایز از طریق بانک های عضو شتاب انجام می شود لطفا هنگام ثبت نام در محل نام معرف بنویسید
Paniz joon
www.pwinner.com

barandeye parsi bozorgtarin site pish bini mosabeghate varzeshi hamrah ba javayeze milioonibedoone ghore keshi
javayez az tarighe tamamiye bankhaye ozve shetab pardakht migardad.
lotfan dar hengam sabte nam dar mahale name moaref benevisid paniz joon

صفا سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 http://www.lifelovely.blogsky.com

سلام:
چقدر زیبا بود
زندگی خیلی از آدم ها در این دنیا افسانه ای بیش نیست .
امیدوارم افسانه ای زیبا باشد و ماندگار

راوی یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 http://ravi-rahnama.blogsky.com

سلام سلام صد تا سلام.
سلام به اندازه ی ژست هایی که نوشتی و من بی معرفتی کردمو نیومدم بخونم.
ببخشیبد که نیومدم.....بی معرفتم دیگه
البته
شما هم هیچ دست کمی از من ندارید
خوبی؟؟؟؟؟؟؟
خوشی؟؟؟؟؟؟؟
چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر این قالب وبلاگه برام اشناست....کجا دیدم نمی دونم.
یه کم خنگ تشریف دارم دیگه.
خیلی قشنگ بود....مخصوصا ژست قبلیت
تا امدنت فقط چند دور ساعت مانده
با اجازت تو سر در گاه وبم می نویسمش با نام میسنا

ravi سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 13:22 http://ravi-rahnama.blogsky.com

سلام ممنون که اومذین
و معلومه خیلی بهت خوش گذشته
مارا باش فکر کردم دلت برای من تنگیده
نگو برای پستامون تنگیده بوده

راوی چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 14:30 http://ravi-rahnama.blogsky.com

درود بر میسنای عزیز....
نه بابا کی گفته ....مگه من حسودم.....
خوش گذشت؟؟؟؟؟
کجاها رفتین....؟؟؟؟
شمال که نیومدین؟؟؟؟؟
ممنون که مجبورت کردم به زور دلت برام تنگ بشه
کجا فرت فرته صدامو می ذارم.
تازه خیلی هم دلتون بخواد که به صدای من گوش بدین.
آره یه آلبوم اماده دارم....ولی جواز نمی دن....بیا دستم بگیر ساقی
تو دومین ژست وبلاگم اون شعر رو نوشتم.
می گن نصف به نصف شعراش بو های بدی داره.....شاید بوی یه لاشه ی گندیده....
مهم اینه که....اونا خیلی قشنگن....
فعلا هم بی خیالم و دوست ندارم که اونا پخش بشه....می ترسم یه موقع معروف بشم.
بذار به حساب شوخی
موفق باشی دوست عزیزم.
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد