کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

باران یعنی تو برمیگردی

روزی‌ که‌ دیدمت‌

 

تمام‌ِ نقشه‌هایم‌ ،

 

تمام‌ِ پیش‌ْبینی‌هایم‌ را پاره‌ کردم‌ !

 

چون‌اسبی عرب‌ ،

 

باران‌ِ تو را پیش‌ از خیس‌ شُدن‌ بو کشیدم‌ !

 

صدایت‌ را

 

ـ پیش‌ از آن‌ که‌ لَب‌ واکنی‌ ـ شنیدم‌

 

وَ بافه‌های‌ گیسَت‌ را گشودم‌

 

پیش‌ از آن‌ که‌ ببافی‌شان‌ !

 

چشمانت‌ شب‌ِ بارانی‌ست‌

 

که‌ کشتی‌ها در آن‌ غرق‌ می‌شوند

 

وَ تمام‌ِ نوشته‌های‌ مرا

 

در آینه‌ای‌ بی‌خاطره‌

 

بَر باد می‌دهند !

******************

 

چه‌قدر به‌ تو محتاجم‌ !

 

هنگامی‌ که‌ فصل‌ِ گریه‌ می‌رسد،

 

چه‌قدرها که‌ باید پی‌ِ دستانت‌ بگردم‌

 

در خیابان‌های‌ شلوغ‌ُ خیس‌...

 

گُل‌ِ یاس‌ِ دفترِ من‌ !

 

دردِ دل‌ْانگیزُ

 

عشق‌ِ عظیمم‌ !

 

****************

دوستت‌ دارم‌ُ

 

با تو لج‌ْبازی‌ نمی‌کنم‌ !

 

مانندِ کودکان‌،

 

سَرِ ماهی‌ها با تو قهر نخواهم‌ کرد:

 

ماهی‌ِ قرمز مال‌ِ تو،

 

ماهی‌ِ آبی‌ مال‌ِ من‌...

 

هر دو ماهی‌ مال‌ِ تو باشدُ

 

تو مال‌ِ من‌ !

 

من‌ شاعرم‌ُ تنها ثروتم‌

 

دفترِ شعرهایم‌

 

وَ چشمان‌ِ زیبای‌ توست‌ !

 

****************

 

اگر نشانی‌اَم‌ را بپُرسند،

 

 

می‌گویم‌:

 

تمام‌ِ پیاده‌روهای‌ جهان‌!

 

اگر گُذرنامه‌ بخواهند،

 

چشمان‌ِ تو را نشانشان‌ می‌دهم‌ !

 

می‌دانم‌ که‌ سفر کردن‌ به‌ دیارِ چشمانت‌،

 

حق‌ِ طبیعی‌ِ تمام‌ِ مَردُم‌ِ دُنیاست‌

نظرات 6 + ارسال نظر
محمدی پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 13:29 http://mohmmadi.blogfa.com/

مرسی بابت همه نوشته هات
بسیار بسیار زیبا یکی از یکی زیبا تر

راوی پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 13:36

سلام دوست عزیز.....
بی چماق بیا ما زمین خوردتیم.
راجع به فونت هم باید بگم نه.....
بذار همون چشم و حالت در بیاد
..........
ای اببا یعنی چی؟؟؟؟؟؟
مگه چند سالته
الان عسا بانو قشنگ میگه..... بابا.....فکر کن شکلک نیشخند رو گذاشتم با یه زبون بیست متری
...................................................
مگه گذاشتم که بهت برخورد.....حالا وایسا بذار آلبومم بیاد تو بازار.....بهت می گم که چطوری سر و کله می شکنن.(زهی خیال باطل)
اون شهاب حسینیه کیه؟؟؟؟؟؟؟؟
اینی که من نوشتم رفیق قدیمیه......می تونی بری تو وبشو ببینی.
راستی از دختر شمسی خانوم چه خبر
سلام برسون بهش
بدرووووووووووووووووووووووووود

راوی پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 13:51

سلام

ستاره پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 18:17 http://www.sadofax.blogfa.com

%%%%%% اسرار ازل را نه تو دانی و نه من! %%%%%%%%%%
%%%% این حرف معما نه تو خوانی و نه من ! %%%%%%%%
%%%%%%%% هست از پس پرده گفت و گوی من وتو %%%%%%%
%%%% چون پرده بیفتد نه تو مانی و نه من %%%%%%

خیلی پست زیبایی بود ، سبز باشی دوست خوبم.

علیرضا پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 20:04 http://yadegaredoost.persianblog.ir

سلام دوست خوبم
از این که شریک غمهای عاشقانه من شدید ممنونم.
من هم به کلبه عاشقنه شما سر می زنم

ستاره جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 15:48 http://www.sadofax.blogfa.com

سلام دوست خوبم . من به روزم
حضور گرمت خوشحالم میکنه گلم.
سبز باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد