کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

زخم دل

روزی که تو را دیدم
همه نقشه هایم را
همه ی پیشگویی هایم را
پاره کردم.
چون اسبی عربی
باران وجودت را حس کردم
پیش از آنکه خیس شوم.
تپش صدایت را شنیدم
پیش از آنکه سخن بگویی .
تارهای درخت را با اتگشتانم باز کردم
پیش از آنکه ببافی اش.
نه من نمی توانم کاری بکنم ؛ نه تو
زخم ؛ با خنجری که رو به اوست
چه کند؟

نظرات 2 + ارسال نظر
شهرزاد یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 http://hichopoch.blogsky.com

hichi vaysa ta zakhmesh amigh tar beshe!!

مصطفی چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 13:24

دل تمنا می کند خانه ای بسازم من / عاشقان کی خانه دارن دل مگر دیوانه ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد