کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

انتظار تو

در انتظار آمدنت بودم، تا مرا به سرزمین پاک دلت میهمانی کنی و دنیایم را با حجم
"بودنت"، 

که اکنون همه دنیای من شده، پر نمایی !؟
چشم براهت بودم تا مهربانی، شور و عشقم را خرج چشمانت کنم!
منتظرت بودم! 

 تا بار دگر، دستهای مرا به معراج شانه هایت، ببری!
انتظار دیدارت، هنوز با من است! سخت و کشنده!! 

 اما تو دیگر نیامدی!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 17:30

تو شمعی هستی و عشق شعله هایت
آتشی که در باد و باران می سوزد
روشنایی تو در قلبم می درخشد
تا روز آخر
تو به سوی من آمدی مانند طلوع در میان شب
می درخشی درست مثل خورشید
ورای رویاهای من ، و در زندگی من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد