کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلینیک خدا



به کلینیک خدا رفتم تا چکاپ همیشگی ام را انجام دهم،فهمیدم که بیمارم ...............
خدا فشار خونم را گرفت، معلوم شد که لطافتم پایین آمده.
زمانی که دمای بدنم را سنجید، دماسنج 40 درجه اضطراب نشانداد.
آزمایش ضربان قلبنشان داد که به چندین گذرگاه عشق نیاز دارم، تنهایی سرخرگهایم را مسدود
کرده بود و آنها دیگر نمی توانستند به قلب خالی ام خون برسانند.


به ارتوپد رفتم چون دیگر نمی توانستم با دوستانم باشم وآنها را در آغوش بگیرم.
بر اثر حسادت زمین خورده بودم و چندین شکستگی پیدا کردهبودم
فهمیدم که مشکلنزدیک بینی هم دارم، چون نمی توانستم دیدم را از اشتباهات اطرافیانم فراترببرم.
زمانی که از مشکلشنوایی ام شکایت کردم معلوم شد که مدتی است که صدای خدا را آنگاه که در طولروز با من سخن می گوید نمی شنوم
خدای مهربانم برای همه این مشکلات به من مشاوره رایگانداد. به شکرانه اش تصمیم گرفتم از این پس تنها از داروهایی که در کلماتراستینش برایم تجویز کرده است استفاده کنم.


هر روز صبح یک لیوان قدردانی بنوشم
قبل از رفتم به محل کار یکقاشق آرامش بخورم
هر ساعت یک کپسول صبر، یک فنجان برادری و یک لیوان فروتنیبنوشم.
زمانی که به خانهبرمیگردم به مقدار کافی عشق بنوشم و
زمانی که به بستر می روم دو عدد قرص وجدان آسوده مصرفکنم.
امیدوارم خدانعمتهایش را بر شما سرازیر کند:
رنگین کمانی به ازای هر طوفان
لبخندی به ازای هر اشک
دوستی فداکار به ازای هر مشکل
نغمه ای شیرین به ازای هر آه
و اجابتینزدیک برای هر دعا


نظرات 15 + ارسال نظر
لعیا پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 http://www.irpersian.com//

سلام
خیلی سایت خوبی داری من که لذت بردم
[دست]
من یک موتور جستجوی ایرانی راه انداختم ! [بغل]
اگر دوست داری سایت خودت را در این جستجو گر ثبت کنی تا آمارت بره بالا کافیه بیای و اسم فارسی + آدرس سایت خودت را در یک کادر جستجو کنی به همین راحتی!
مرسی که نظرم را خوندی [قلب]
بهم سر بزن منتظرتم لعیا
[گل] [گل]

راستی اگر صفحه ای که میاد دربراه سایت خودت را در سایتت لینک کنی بهت امتیاز داده می شه و پیج رنکت در این جستجوگر بالاتر می ره تا در نتایج کلی بالاتر بیای


قربانت فدات شم[نیشخند][قلب]

شهرزاد جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:39 http://hichopoch.blogsky.com

khodavanda dasthaye por mehre khodet ro be dast haye bi juno sarde ma peyvand bede az letafate saniyehaye zibaiit be ghalb haye ma bede ta ,ta,ta,,baghishao khodet bezar

راچینه شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:48 http://10rachineh.blogfa.com

سلام من لینکت کردم اگه منو بامتن(یزدیها وارد شوند)لینک کنی ممنون میشم
آخه قراره با لهجه یزدی متن بنویسم. فعلا خداحافظ

ندا(چترمن) شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:14 http://www.chatreman.blogfa.com

سلام عزیزم ممنون که وبم سر زدی ...........خوشحالم که خوشت اومده ...!!!
وبلاگ شما هم قابل ستایشه..........و.......خیلی زیباست!!!!!
من شما رو با اسم کلبه ی آرامش لینک کردم شما هم اگه خواستید منو با تمام میشوم شبی فقط به من اشاره کن لینک کنید..........................ممنون!!!!
منتظر حضور گرمتون تو وبم هستم ........................................عسلم!

یکی بود هیشکی نبود شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:33 http://www.salman1ta.blogfa.com

آدرس بده منم یه سری به کلینیک خدا بزنم
فقط من بیمم بیمه ابا الفضل اونجا قبول میکنن؟
--------------
آسمان بارانی است

اشک من هم جاری است

شاید این ابر که می نالد و می گرید از درد من است

آخری اخر ابر هم - از دلم با خبر است

شاید او می داند...

سعیده یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:13 http://ashkehasrat.blogsky.com

سلام میسنا جون خوبی خانومی

اپت خیلی قشنگ بود منم اپم بدو بیا منتظرتم.

راچینه یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:17 http://10rachineh.blogfa.com

ای بابا چقدر دیربه دیر سرمیزنی؟بیاپیشم چون فکر می کنم ازوبلاگ من سر در میاری

نواندیش دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:04 http://shabandish.persianblog.ir/

سلام دل خیلی پر دردی دارم از تو و همه کسایی که این کامنت رو می خونند خواهش دارم تا بیایید و آپ جدیدم رو بخونی و نظری هم بزاری شاید که مرحمی باشه بر زخمهای دلم

راوی دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:20 http://ravieh.blogfa.com

سلام...
بالاخره اومدم....
چشمت روشن....نه
================
خوشبحالت....
اومدم بگم آپم...
================
میام به دیدنت....ولی این یه هفته ای خیلی سرم شلوغ بود.
================
آخی....دلم واسه چماقت تنگه
کاش....

منتظرما

سوگل سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 http://PARNIYANEKHIYAL6520.BLOGFA.COM

سلام دوست من
خوبی میسنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مطلبت جالب بود
ولی اگه یه کم ویرایشش کنی بهتر میشه خوندش
بعضی کلمات بهم چسبیده
البته این فقط نظر منه هر جور دوست داری
موفق باشی
تادرودی دیگر بدرود ...

سوگلی سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:27

دیرگاهیست که تنها شده ام
قصه غربت صحرا شده ام
وسعت درد فقط سهم من است
بازم هم قسمت غمها شده ام
من که بی تاب شقایق بودم
همدم سردی یخ ها شده ام
کاش چشمان مرا خاک کنید
تا نبینم که چه تنها شده ام ...
خیلی تنهام
خوشحال میشم بهم سر بزنی
مواظب خودت باش
تا درودی دیگر بدرود ...

سوگلی سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:33

سلام عزیزم
ممنون که اومدی و اون همه شعر خوشکل نوشتی

بازم بهم سر بزن جیگیلی
تا درودی دیگر بدروووووووووووووووووووود

پسربارونی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:20

گفتند طی شده است زمستان ، دروغ بود !
گنجشکهای مرده ! بهاران دروغ بود



از ارتفاع خشک درختان ، کلاغ ها
فریاد می کشند که باران دروغ بود



گمراه اگر شدیم به تدبیر خود شدیم
اینها که بسته ایم به شیطان دروغ بود !



یا ما نهال خرم خلقت نبوده ایم
یا وعده های شوکت انسان دروغ بود



گردی که داشت دامن صحرا ، فرو نشست
یعنی دروغ بود سواران ، دروغ بود !



بیهوده انتظار تهمتن چه می کشید ؟!
افسانه بود رستم دستان ! .... دروغ بود

روح احمد شاملو دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:38

کاش اسم خودمم زیر مینوشتی.
احمد شاملو

میترا سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:40

مرسی از این همه احساس بعضی از مطالب زیباتو برداشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد