کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

اس ام اس عاشقانه

2 تا گل نام ببر که با "خ" شروع بشه.
...
...
درسته! خودم و خودت!
تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

یه دنیا فدای هر چی دل مهربونه، یه دل فدای اونی که این
SMS رو می خونه... 

ღ 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
باغبان در را نبند من فرد گلچین نیستم، من اسیر یک گلم دنبال هر گل نیستم. 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

 همیشه نگاهی را باور کن که وقتی از اون دور شدی در انتظار باشه. 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

 هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند  

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

 هر گز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را هر گز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

 بیا با پاک ترین سلام عشق آشتی کنیم *بیا با بنفشه های لب جوب آشتی کنیم * بیا ازحسرت و غم دیگه باهم حرف نزنیم * بیا برخنده ی این صبح بهار خنده کنیم  

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

 شلوار چهار سالگیت رو بپوش ! ببین چقدر تنگ شده برات
اندازه همون دلم تنگ شده برات ! 

 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

یه زغال بر میدارم و دورت میکشم و مینویسم
این بی معرفت دنیای منه ! 

 عصری است غروب آسمان دلگیر است ، افسوس برای دل سپردن دیر است
هر بار بهانه ای گرفتیم و گذشت ، عیب از من و توست ، عشق بی تقسیر است 

 همه دنبالت میگردن ، فکر میکنن گم شدی ، 

بگم تو قلب منی خیالشون راحت بشه !؟ 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

 چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند ، تماشای تو زیباست اگر بگذارند
به من عاشق مسکین به حقارت منگر ، دل ما وسعت دریاست اگر بگذارند 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

 در سرای گل فروشان گرچه گل بسیار است ، چون تو گل پیدا نمودن مشکل و دشوار است 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

 صفائی بود دیشب با خیالت خلوت من را / ولی من باز پنهانی تو را هم آرزو کردم 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

 تنها داروئی که 2 خاصیت داره چشم های قشنگ توست
که هم آرومم میکنه هم داغون ! 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

 یاد تو چندیست که مهمانم شده، خاطراتت آفت جانم شده
هر چه میگویم سخن از یاد توست، در سکوت من فقط فریاد توست 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

 قسم به هرچی بارون شدیده / به هر بی پناه و نا امیده
تو که قلبت مثل برفا سفیده / نرنج از من آخه از تو بعیده 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

 اگر من شاعرم شعرم تو هستی
اگر من عاشقم ، عشقم تو هستی
اگر من یک کتاب کهنه هستم
بدان زیبا ترین برگش تو هست
ی 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
میگن نمک باعث شوریه ، عجیبه تو با این همه نمک که داری بازم شیرینی !تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com 

هر نگاهت ز روشنی کار ستاره میکند
هرکه دوباره بیندت ، عمر دوباره میکند 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com♥  


همیشه میخواستم مالک قلبت باشم ، نه مستاجرش  

!


ماه عشق است بیا عاشق شویم ، عاشق آن خدای خالق شویم
چون به درگاهش کشیم دست نیاز ، مهربان باشد شویم ما بی نیاز 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
برای به تو رسیدن دنبال باد دویدم / آبی نبود تو راهم ، اما سراب میدیدم
تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
گر یمنی چو با منی پیش منی / گر پیش منی چو با منی در یمنی ! 

من با چنانم ای نگار یمنی / خود در عجبم ، که من توام یا تو منی! 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
فرقی نمیکنه من اول اومدم یا تو ، مهم اینه که کی تا آخرش میمونه .
تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
دلت آینه ایثار عشق است / نگاهت معنی بیدار عشق است
تو در آبادی دل خانه داری / تو را دیدن همان دیدار عشق است  

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
میخوام که عاشقت بشم ، گل شقایقت بشم / دلم واست تنگ شده بود ، گفتم مزاحمت بشم !
تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
تنهاییم را با تو قسمت میکنم ، سهم کمی نیست
گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی نیست 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
 
سر و پایت طلا باشه گل من / وجودت بی بلا باشه گل من
به غیر از من اگر یاری بگیری / الهی بی وفا باشه گل من  

!تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان آبی دلم درخشید
تو اولین و آخرین حکایت بی انتهای عشقی 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
شبی دنبال معنایی برای تو میگشتم / تو بالاتر ز هر معنی و من بیهوده می گشتم . . .
تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
مثل پرستوی سراسیمه عشق / پشت دیوار دلم از همه محبوب تری . . .
تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم ؟
تا به کی در غم تو ناله شب گیر کنم  . . . ؟ 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
از خدا خواهم شبانگه  دامن گل را بگیرم
تو برای من بمانی  من برای تو بمیرم 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.comღ 
پنج تا از بزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستت بدم
چهار تا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی
سه تا کلمه شیرین : تو رو تحسین می کنم
دو تا کلمه شگفت انگیز : دلتنگت هستم
یک کلمه که از همه مهمتره : تو 

  تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
تو مگه باده فروشی که همه مست تو اند / تو مگه ساغر عشقی که همه معشوق تو اند
منشین با همگان ای گل زیبای دلم / که به ظاهر همه مشتاق و خریدار تو اند
تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
از خود خانه و کاشانه ای ندارم ، اما در عمق آرزوی من این است
که در دل تو خانه ای داشته باشم ، به مساحت یک قلب 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com♥ 
عشق از من و نگاه تو تشکیل می شود ، گاهی تمام من به تو تبدیل می شود
تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
دل، عشق پُر از رنگ و ریا دوست نداشت
یک لحظه تو را ز من جدا دوست نداشت
ای آینه دار ِ خلوتم، باور کن
اندازه ی من، کسی تو را دوست نداشت 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.comღ 
اعتبار قلب من از مهر و محبت شما خالی شده
با زدن چند
SMS این اعتبار را برای مدتی شارژ کنید  

!تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
میگن کلاغ ها خبر چین هستن ، پس چرا خبر دلتنگی منو به تو نمیدن ؟
تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
مهربانی تزئین لحظه هاست
برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتن ندارم 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.comღ 
اگه ما کنار هم باشیم خوشیم / پس خوبه از هم دیگه جدا نشیم
من کنار تو ، تو کنار من / پس نگاه با هر غریبه قدغن 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
قسمت این بود که من یار تو باشم / همه عمر گرفتار تو باشم
قسمت این بود که در دایره جور و جفا / من نقطه پرگار تو باشم 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد / احساس نمودم که دلم در خطر افتاد
تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت / زیبایی گل های بهار از نظر افتاد
تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
تو صمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت / دل تو با همه آینه ها نسبت داشت
تو همان ساده سرسبز نجیبی که / خدا در میان دل پاکت ، صدف آینه کاشت

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.comღ 
قلب تو با قلب من آکنده است / دوستی من و تو تا ابد پاینده است
نوشتم پیامی با شوق خنده / که باشی با خبر از حال بنده
نوشتم این پیام از دل برایت / جوابش را بده جانم فدایت 
تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com
نظرات 6 + ارسال نظر
faryad پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:50 http://www.diare-khashm.mihanblog.com

در همبستگی با اعتصاب بازاریان تهران واعتراض به شهادت عزیز الله کاشانی توسط بسیجیان مزدور

رعنا پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:25 HTTP://HOLYGUITAR.BLOGFA.COM

مرسی که بهم سر میزدی عزیزم

شهرزاد جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 http://hichopoch.blogsky.com

ختمی.خرزره
عزیزم این کارا اصلا بهت نمیاد دلم برای نوشته‌های قشنگت تنگ شده

حجت الله جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 http://life-stinge.blogsky.com

salam misna joon baw in term asfalt shodam a darso porojeho inharfa dg
Sry bazam sar bezan b bloge khodet

حسین شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:41 http://shabestanetanhayi.blogfa.com

سلام میسنا جان خوبی؟
عیدت مبارک عزیزم
پست جالبی بود بعضی هاشو برای بقیه اس کردم
موفق باشی

ندا(چترمن) شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:56 http://www.chatreman.blogfa.com

سلام نانازم ممنون که به وبم سر میزنی و نظرات خوشگلتو تو وبم به یادگار میزاری ممنونم نازگلم در ضمن آپتم عالی بود مثل همیشه..........
دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دارم همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد