کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

تو را چه بنامم؟

لبریزم از حس دوست داشتن...دیگر جمله های دوستت دارم، عاشقتم، کفایت نمی کند!
هنوز پیدا نکرده ام واژه ای را که لایق عشق ناب تو باشد!
هنوز پیدا نکرده ام واژه ای که گویای احساس من به تو باشد!
نامت را آسمانی ترین می نهم، اما نه...! باز هم شایسته ی تو نیست...! تو فراتر از آسمانی!
آن قدر خوب و مهربانی... آن قدر برایم عزیزی که نمی دانم تو را چه بنامم!
فراتر از گل واژه، فراتر از عشق نمی دانم...
دلم می خواهد زیباترین و با احساس ترین جمله های عاشقانه را به پای تو ریزم!
اما چه کنم زبانم قادر نیست...!
می بوسم خدایی که تورا برای من خلق کرد،
می بوسم خدایی که فرشته تر از فرشته برای من خلق کرد!  
 
نظرات 9 + ارسال نظر
راوی یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 http://ravieh.blogfa.com

سلام./
مثه همیشه زیاد بود./
راستی رفتی دکتر؟؟؟؟؟
آخه اومدی بهم کله بزنی جا خالی دادم رفتی تو دیوار

[ بدون نام ] یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:11

(حمید مصدق خرداد 1343)
تو به من خندیدی و نمی دانستی
من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم
باغبان از پی من تند دوید
سیب را دست تو دید
غضب آلود به من کرد نگاه
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
و تو رفتی و هنوز،
سالهاست که در گوش من آرام آرام
خش خش گام تو تکرار کنان می دهد آزارم
و من اندیشه کنان غرق در این پندارم
که چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت

(جواب فروغ فرخ زاد به حمید مصدق)
من به تو خندیدم
چون که می دانستم
تو به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدی
پدرم از پی تو تند دوید
و نمی دانستی باغبان باغچه همسایه
پدر پیر من است
من به تو خندیدم
تا که با خنده تو پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم
بغض چشمان تو لیک لرزه انداخت به دستان من و
سیب دندان زده از دست من افتاد به خاک
دل من گفت: برو
چون نمی خواست به خاطر بسپارد گریه تلخ تو را...
و من رفتم و هنوز سالهاست که در ذهن من آرام آرام
حیرت و بغض تو تکرار کنان
می دهد آزارم
و من اندیشه کنان غرق در این پندارم
که چه می شد اگر باغچه خانه ما سیب نداشت.

شهرزاد دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 http://hichopoch.blogsky.com

عزیزم قشنگ بود .اما این لذت دوست داشتن رو گم کردم و پیدشنمیکنم

نعیم دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:01 http://www.naeem64.blogfa.com

سلام خوبی
ممنون از حضورت وبت عالیست باز هم بهم سر بزن عزیزم....................................

حسین چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:12 http://shabestanetanhayi.blogfa.com/

سلام
بسیار بسیار لذت بردم از این پست
نغمه درد

در من و این همه زمن جدا

با منی ودیده ات بسوی غیر

بهر نمانده راه گفت وگو

تو نشسته گرم گفتگوی غیر


غرق غم دلم به سینه می تپد

با تو بیقرار وبی تو بی قرار

وای ازآن دمی که بی خبر زمن

بر کشی تو رخت خویش از این دیار


سایه ی توام بهر کجا روی

سر نهادم به زیر پای تو

چون تو در جهان نجسته ام هنوز

تا که بر گزینمش بجای تو


شادی وغم منی به حیرتم

خواهم از تو...در تو آورم پناه

موج وحشم که بی خبر زخویش

گشته ام اسیر جذبه های ماه


گفتی از تو بگسلم...دریغ و درد

رشته ی وفا مگر گسستنی است؟

بگسلم ز خویش و از تو نگسلم

عهدعاشقان مگر شکستنی است؟


دیدمت شبی،بخواب و سر خوشم

وه...مگر به خواب ها ببینمت

غنچه نیستی که مست اشتیاق

خیزم و ز شاخه ها بچینمت


شعله می کشد به ظلمت شبم

آتش کبود دیدگان تو

ره مبند... بلکه ره برم بشوق.

در سراچه غم نهان تو
فروغ

ندا(چترمن) یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:59 http://www.chatreman.blogfa.com


دومســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
یه عالمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

فرناز پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:49 http://www.pouya-pr.blogfa.com

سلام دوستانه گرامی.افتتاح شد:WwW.POUYA-PR.COM
WwW.POUYA-PR.BLOGFA.COM
حتمآ سر بزنید منتظره نظرات و پیشنهادات شما دوست عزیز هستیم.
فرناز طرفداره سر سخت POUYA-PR با ما درارتباط باشید با این آدرس ایمیل و هرکس بالینک موافقه خبر بده.
P_r.pouya @YAHOO
WwW.POUYA-PR.COM/.BLOGFA.COM

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:38

وبلاگتون عالیه فقط قاب وبلاگتون هم رنگی کنین قشنگتر میشه

خسه ی راه جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 http://raheeshgh1.blogfa.com

سلام دوست عزیز

وبلاگ زیبایی داری

امیدوارم همیشه اپ باشی

لطفا منو لینک کن بعد به من خبر بده تا

حتما لینکت کنم

موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد