کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

زندگی

Life is joy
زندگی لذت است






Life is love
زندگی عشق است







Life is unity
زندگیوحدتاست




Life is care
زندگی مراقبت است




Life is faith
زندگیاعتقاداست




Life is freedom
زندگی آزادی است




Life is peace
زندگیآرامشاست




Life is creation
زندگی خلقت است




Life is fantasy
زندگی خیال است




Life is art
زندگی هنر است




Life is a dream
زندگی یک رویاست




Life is a fairy tale
زندگی یکافسانهاست




Life is a mystery
زندگی یک راز است




Life is knowledge
زندگی دانستن است




Life is delight
زندگیشوقاست




Life is rest
زندگی آسایش است




Life is splendour
زندگیباشکوه است




Life is nature
زندگیگوهراست




Life is elegance
زندگی لطافت است




Life is Feelings
زندگی احساس است




Isn't it
آیا چنین نیست؟



زندگی زیباست
نظرات 11 + ارسال نظر
ندا(چترمن) دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:14 http://www.chatreman.blogfa.com

سلام میسنا جون .....خوفی....تابستونه و تفریح و گردش و سفر واسه آدم وقت نمیزاره
آپ عشقولانه ی باحالی بود و جذاب
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

حسین چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:02 http://shabestanetanhayi.blogfa.com/

زندگی قصه غصه ناکامی هاست
وزمانه شاهد جان کندن ماست
ولی در کل زندگی زیباست
خسته نباشی عزیزم

حسین چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:02 http://shabestanetanhayi.blogfa.com/

دوست عزیز و همراه همیشگی ام:
سلام
امیدوارم اوضاع بر وفق مرادت باشه
چند وقتی بود شوق و اشتیاقی برای نوشتن و برای ارائه کارهایم نداشتم و به همین دلیل کم کار و کم پیدا بودم و دنبال بهانه ای بودم برای شروع دوباره ،برای دوباره نوشتن، برای . . .
تصمیم گرفتم کم کاری های این چند وقت رو جبران کنم
و دوست دارم که تو هم تنهام نذاری و مثل همیشه با کامنت گذاشتن با نقد و خلاصه با هرچی که دوست داشتی سهمی در خوشحالی من داشته باشی
بهانه الان من ارائه کار جدیدمه کاری مثل همه کارهایم ضعیف ولی در لباس سبک شعر جدید و کار آزاد
من دست دعوتم رو به سوی تو دراز کردم دوست من و حالا بی صبرانه منتظر حضور گرم تو هستم
تصمیم با خود توست
بهترین آینده از آنت
موفق باشی

‌‌‌Behnam چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:14 http://farhadi.blogsky.com

سلام
خیلییییییییییییییییییییییییییی زیبا
خیلی عالییییییییییییییییییییی

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:01 http://fardai-behtar.blogsky.com


سلام عزیزم دلم...
خوبی؟؟
________קקקק×
______ק×_________ק×
____ק×______))______ק×
__ק×_______((________ק×
__ק×________()_________ק×
_ק×________(,,,)_________ק×
_ק×_______,",|,",_________ק×
__ק×_____[_____]______ק×
___ק×___[_______]___ק×
_____ק×_[_______]_ק×
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$
_________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____******** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
____**___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** تقدیم به وبلاگ زیبای تو..........
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
وبلاگ معرکه ای داری...خوشحال میشم پیش منم بیایی....و اگر هم خواستی اول تو لینکم کن(با اسم وبلاگم و خودم) و بعد خبرم کن که لینکت کنم
منتظرتم عزیزم....

safa چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 http://lifelovely.blogsky.com

سلام :
خیلی جالب و قشنگ بود . مخصوصا" عکساش .
امیدوارم زندگی خوب و شادی داشته باشی .
در پناه حق

ع.خ چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:44 http://www.jump.blogsky.com

اعتراف میکنم که عکسهای خیلی با حالی بود

محمد دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:17 http://mohamad-cheshmak.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممم
وبلاگت خیلی قشنگه مخصوصا عکس هات
میخوام لینکت نم اجازه هست؟؟؟؟؟

sarvin شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:03

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود

zahra سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:18 http://seday-payy-ab.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ بود سپاس

سعید چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:26

سلام نویسنده با ذوق
لذت بردم از تماشای وبلاگت
با اجازت یکسری از مطالب وبلاگت رو داخل وبلاگ خودم که مخصوص خودمو عشقمه قرار دادم.
خوش یاشی و پایدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد