کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

مساوات

غم من از دوریست = نکه از فاصله هاست غم دوری

شاید این فاصله ها= محک عشق خداست

 

دوری از فاصله نیست= دوری از بی مهر یست

 

شاید این بی مهری =علت فاصله هاست

 

غمم از بی مهریست = نه فقط بی عشقی 


دردمن بی مهریست =عدم عشق و وفاست
 

من اگر بی مهرم = تو اکر بی عشقی
 

پس چرا بین ما = باز این جاذبه هاست
 

اگر این فاصله را = ضرب در بی مهری 

عددحاصله را =جمع با عشق خودت 
 

 

این عدد را منها = از شب و تنهایی من  

عددمانده بجاعشق من از این سالهاست 

عدد مانده بجا درد من از این روزهاست 

عدد مانده بجا حس من از این رویاست 

عددمانده بجاسهم من از این سوداست 

عدد مانده بجا حق من از این دونیاست 

دردم از دوری نیست =دردم از فاصله نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
کرج پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 http://karaj-1.blogfa.com/

هر چه بزرگتر باشی تنهاتر هستی . حکیم ارد بزرگ

میسنا پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:14

عشق ماندگار نیست....ولی ماندگار عشق است

ارام جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:23 http://aaram-helma.persianblog.ir/

گفت سیگار گرون شده ترک میکنی؟باخودم گفتم ..کاش بدونی چقدرگرون تموم شد تاسیگاری شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد