کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

چند نکته اساس

با آرامشم اعتماد پشه رو جلب کردم و بعد کشتمش .. از این دورویی خودم بیزارم

--------------------------------------

خدایا (استغفرا... فقط خودت میدونی که: دائم گفتم"راضی ایم به رضای تو این یک بار به این بنده سراز پا خطا تو رضایت بده به من : که .......بقیه مطلب (محرمانه) ...

----------------------------------------

میگویند هر سیگار سه دقیقه از عمر آدم کم می کند. همچنین ثابت شده از هرچیزی که لذت ببری پنچ دقیقه به عمر آدم اضافه میشه. سیگار هایتان را با لذت بکشید که دو دقیقه به ازای هر نخ سیگار به عمرعزیزتان اضافه میشود.هچ مشکلی پیش نمیاد.
 

----------------------------------------------

اگر تو ماشین هستی و  می بینی  یک پسر با دوست دخترش وایستاده کنار خیابون..... کنار پاش ترمز بزن و داد ؟ به دختره بگو ( دیگه نبینم به من زنگ بزنیا... ) بعد هم گازشو بگیر و برو .....ثابت شده این کار خیلی حال میده ایی حال میده .  
 

-----------------------------------------------

در زبان شیرین آلمانی به مشتری میگن: "Kunde" !

آیا یک همچنین نگاه بدی به مشتریدارند میشود اسمشان را بگذارند متمدن

----------------------------------------------------------- 

خدایا از خوشحالی و زندگی مرفه داریم حسابی حال میکنیم دو دقیقه روی بقیه ی کشورها تمرکز کن!!!

-------------------------------------------------------------

علیرضا با امیررضا سر زودتر ازدواج کردن تاس می ندازند؛ علیرضا تاس رو میندازه ، جفت یک میاره. بعد امیررضا تاس میندازه جفت هشت میاره!!!! علیرضا میگه:
آخه بی جنبه! زود تر ازدواج کردن ارزش جادو و جمبل داشت؟؟
!! که خیر النسا سبزواری را واسطه جادو کردی.
--------------------------------------------------  

 به سلامتی:
یک دکتری که هر چی جمله ی خفنه تو دنیا خودش گفت و رفت و واسه

من چیزی نذاشت هر مطلبی به ذهنم خطور میکنه میبینم قبل من این اقا دکتر این جملات قصار را بیان نمودند.

  

---------------------------------------------------------------------------

خانم جان یا گوشی هیـــچوقت گم نمیـــشه، یا اگه بشه حـــــــتما روی سایلنت هست 
 
 

--------------------------------------------------------

یک مدتی بسیار کوتاه در منزل در استراحت مطلق بسر میبردیم تا لنگ ظهر میخوابیدم ! یک روز حدودای ساعت 12.30 یک بنده خدائی " بیدارم کرد ، گفت؟


پا شو حداقل این پهلو اون پهلو شو لامصب زخم بستر نگیری

!!!
-------------------------------------------------------- 

 هیچی مثل این مساله رو اعصاب من نمیره که :  با یک نفرخداحافظی کنم، بعد هم مسیر بشیم... بعد کنار هم هی راه بریم... بعد من سرعتم رو کم و زیاد کنم که بیشتر از این ضایع نشیم!!!!|

--------------------------------------------------------

یک گدا رو میشناسم که هر چی خیابون شلوغ تر باشه این فلج تر میشه! خدایا استغفرا... چی دیدی که به سوسک بال دادی؟؟

---------------------------------------------------------

نه واقعا از دوران طفولیت برایم سواله : در من ندیدی،
در اون دیدی اونوقت ؟؟
! تا شش سالگی فکر می کردم اسمم دست نزنه
!

----------------------------------------------------- 

  ناخوانا ترین نوشته روی بسته بندی مواد غذایی خارجی , تاریخ انـقـضاء و قیمتـشه

نظرات 1 + ارسال نظر
داوود یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 http://www.davood70.blogfa.com/


اگه هیچوقت بعد هر لبخندی

خدارو شکر نمیکنی
.
.

.
.
حق نداری بعد هر اشکی

اونو سر زنش کنی ...

"خدایا شکرت"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد