کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

غیرت ایرانی

حتما تو فیلم ها دیدید دزده حین فرار پول پخش میکند و ملت میریزند به برداشتن پول و دزده هم  فرار میکند - ملت هم صاحب پول باد آورده میشوند.
این اتفاق چند وقت پیش در یکی از شهرهای ایران اسلامیمان  صورت پذیرفت که واقعا دیگر حسودی کارهای فرهنگ مدارانه کره ای ها و ژاپنی ها را نکردم و کلی از ایرانی بودن خودم بالیدم.
در مهرماه سال نود ویک  حدودای ساعت دوازده  ظهر یک خانم و آقا به  یکی  از بانک  ها مراجعه میکنند تا مبلغ حدود چهارده میلیون تومان پول دستمزد کارگری در مزرعه خود و دیگر همکارانشانش را از بانک بگیرند.
بانک محترم هم تمام این پول را  به صورت بسته های   2000 و 5000 تومانی  به این بندگان خدا میدهد اینها هم میگیرند و میروند بیرون آقا میره آن طرف  خیابان تا ماشینش را  روشن کند و بیاد که میبیند لاستیک جلوش پاره شده و پنچره  تو همین حین که داشت خانم هم از خیابان رد میشد  تا سوار ماشین بشود  یک دفعه
یک موتوری با دو سرنشین به زن نزدیک میشوند  و در چشم به هم زدنی کیسه پلاستیکی حاوی پولها را قاپ میزنند و فرار میکنند .خانم  و شوهرش که از فرط بهت و فشار عصبی هر دو وسط خیابان از حال میرند. اما صد  متر بالاتر یک جوانمرد بی خیال رنگ و بدنه ماشین نو خودش میشود و میکوبه به دزدها .
دزدها می خورند زمین و یکی سریع بلند میشود و میپره رو موتور و فرار میکند - اما یکی که با کیسه پول وسط خیابان بود بلند میشود و کیسه به دست فرار میکند دزده برای این که بتواند راحت تر  فرار کند  بسته های اسکناس 5000 تومانی و 2000 تومانی را  باز میکند و حین فرار به هوا میریخت  تا مردم به هوای جمع کردن پول بیان جلو و این تو شلوغی بتواند فرار بکند . خلاصه این پهلوان قصه ما هم شروع میکند به دویدن دنبال دزده و از برق چاقو دزده هم نمیترسد و میرسد به دزده و  باهاش درگیر میشود و مثل  هندوانه میکوبدش زمین   و ناکارش میکند .مردم هم تو این حین تمام پولهای پخش شده را از روی  زمین  جمع میکنند اما کسی تو پول توی جیب خودش نمیذارد پولهای جمع شده را میاورند  و میریزند  تو پنجره باز ماشین . جالب اینجاست که حتی در چنین وضع اقتصادی هم نتوانست مانع وجدان و شرف مردمی بشود  که پولها را از رو زمین جمع کرده بودند و بعد از شمارش پولها دیده شد که فقط مبلغ 10 هزار تومان کم است  که آن هم پیدا شدن -  چند تا 2000 تومانی تو جوی اب  راکد افتاده بود – چند اسکناس هم زیر لاستیک ماشین های عبوری پاره شده بودن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد