کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

تنهائی

 

 

باران که می بارد


  
تمام کوچه های شهر
 

        پر است از فریاد من که می گویم
 

        من تنها نیستم
 

        تنها.....منتظرم
نظرات 3 + ارسال نظر
سما دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 http://kolbeye-shadi.mihanblog.com/

خـــــوش بـه حـــــال بـــادــــ . . .!
گـــــــونـه هــایـت را لمـــــــس میـــــِـِـِ کنــــــد و
هـیـــــچ کـــس از او نمیـــــِـِـِ پـُرســــد کـه بـا تــــــو
چـــــه نســــــــــبتی داردـــ !
کــــــاش مـــــرا بــــــادــ میــــــِـِـِ آفــــــریـدنــد . . .

سما دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 http://kolbeye-shadi.mihanblog.com/

زندگی را عشق زیبا می کند
بندگی را عشق معنا می کند
عشق محزون می کند قلب تورا
عشق هادی می شود عقل تورا
عشق باشد هستیت گلگون تر است
عشق باشد روح تو رنگین تر است
عشق لیلی را چو مجنون می کند
عشق هستی را دگرگون می کند
عشق تو هست تو را معنا کند
عشق تو در جان تو غوغا کند
عشق من تنهاترین عشق خداست
عشق من مهجور از دنیای ماست
عشق من غصه مخور دل بد مکن
گر چه بی معناست غمگینم مکن
عشق من روح مرا دریاب تو
عشق من عمر مرا برتاب تو
دل رها شد دیده بی سو می رود
ذهن من بی جان شد و جان می رود
بی تو اما ضامن دشت آهوان
آهویی تنهای تنها می رود
گر رها سازی مرا فانی شوم
مثل من با من کنی گم می شوم
زندگی نبض نگاه خسته ای است...
بندگی زیباترین دلبستگی است

میسنا دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:31

چـقــــدر ســـختــــه منـــطقـــــی فــکر کنــــی
وقتــــی ..
احــســـاســـاتـــت داره خـــفــت میـــکنـــه!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد