کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

نکته به نقطه

  

یارو دستش شکسته بود از دکتر پرسید من بعد از باز کردن گچ میتونم ویلن بزنم؟ 

 

دکتر:بله، _چه خوب چون قبلاً نمیتونستم!!! "     

     

 ----------------------

 

" به یکی میگن یه موجود نام ببر ، میگه یخ ، میگن آخه یخ که موجود محسوب نمیشه ، 

 

 میگه چرا من خودم صد بار دیدم نوشتند یخ موجود است! "         

 -----------------------
  
" دیشب خواب دیدم ازدواج کردم ؛ صبح بلند شدم صدقه دادم ! "

 -------------------------

 

" یه روز با جعبه خیلی بزرگ رفتم اداره پُست ، جعبه رو گذاشتم رو ترازو  

 

کارمنده اومده میگه می خوای پُست کنُی ؟! 

 

 گفتم : پَ نه پَ اومدم وزنش کنم ببینم اگه اضافه وزن داره شبها بهش شام ندم ! "         

 -----------------------

 

" شعرنوغضنفر: 

 

توسیب کدامین درخت پرتقالی که هردانه انارت به سرخی گیلاس های درخت موزاست، 

 

 ای گلابی! "

 

 -----------------------

 
" یارو زنگ پیتزایی میزنه میگه ببخشید یه پیتزا میخواستم میگن به نام ؟؟؟ 
 
 میگه آخ خ خ خ خ خ خ خ خ ببشید به نام خدا یه پیتزا میخواستم! "
 
 ------------------------
 
 
" همه می خوان برن بهشت ولی کسی نمی خواد بمیره. "  

 -----------------------

 

 

" یارو میره مهمونى .سرشام بچه اش میگه :بابا آب بده . 

 

یارو میگه :خنگول خونمون آب داریم ،مرغ بخور "

 ----------------
 
 
" یارو 2تا کراوات رو هم زده بوده، ازش میپرسن چرا دو تا کراوات زدی؟ 
 
 میگه:آخه عقد و عروسیم با همه. "

 

 --------------------

 

" " نیمه گمشده " را بیخیال شو لطفا ، اگر سهم تو بود که گم نمی شد"  

 

نیمه پیدا شده " را دریاب !!! "

 
-------------------------- 
 
" قدیما برق وروشن میزاشتیم میرفتیم مسافرت تا دزدا فکر کنن یکی خونه هست، 
 
اما الان هرجوری حساب میکنم،دزد بزنه به خونه به صرفه تره! "

----------------- 

 

" نیایش غضنفر : خدایا میشه بگی دقیقا با زندگی ام داری چیکار میکنی؟ 

 

شاید بتونم کمکت کنم!! "         

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 http://mohammadgha.blogfa.com

به من هم سربزن.راستی وبلاگ جالبی داری

ایدا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:09 http://sdaida.blogfa.com

سلام خیلی وبلاگ قشنگی داری راستی به وبلاگ منم یه سری بزن قشنگه.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد