کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

گواهینامه رانندگی پس از950 امتحان!

یک زن 68 ساله کره جنوبی پس از اینکه 950 بار در امتحان کتبی گواهینامه رانندگی شرکت کرد ، عاقبت قبول شده و این واقعه را جشن گرفت 

 

به گزارش بی بی سی ، خانم چا سا - سون 68 ساله  پس از 4 سال تلاش و 950 بار شرکت در انتحان کتبی گواهینامه رانندگی عاقبت 60 امتیاز لازم از روی 100 امتیاز این امتحان را به دست آورد و نتیجه صبر و سماجت خود را جشن گرفت.

این مادربزرگ کره ای در این مدت برای قبولی در امتحان کتبی گواهینامه رانندگی بیش از 5 میلیون وون معادل 4200 دلار آمریکایی هزینه کرد.

اکنون خانم چا که در شهر جئونجو در فاصله 210 کیلومتری سئول ، پایتخت کره جنوبی زندگی می کند باید امتحان عملی  رانندگی را بدهد تا در صورت قبولی درآن گواهینامه رانندگی خود را دریافت کند.
 
براساس قانون اداره گواهینامه رانندگی کره جنوبی  متقاضان باید در مدت 50 دقیقه به 50 پرسش گزینه ای مقررات رانندگی و نگهداری اتومبیل پاسخ دهند.

خانم چا سا - سون نخستین بار در 13 آوریل سال 2005 در امتحان کتبی گواهینامه رانندگی شرکت کرده بود.
 
خانم چا سا - سون در گفتگو با روزنامه کرئن تایمز گفت: برای فروش سبزیجات و سایر کالا ها باید از اتومبیل استفاده کرده و بنا براین به گواهینامه رانندگی نیاز دارد.

اکنون باید دید که این مادر بزرگ 68 ساله چند بار درامتحان عملی رانندگی شرکت کند تا قبول شده و سرانجام  بتواند پشت فرمان اتومبیل بنشیند.

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:13

عجب پشت کاری داشته

مهدی دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:14

خوبه...باز هم امیدی بهش هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد