کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

بیا که باز وقت بازی است ...


بازی قشنگ و ساده ای به فکر من رسیده است

در این بازی من درخت می شوم

شکوفه می کنم جوانه می زنم و بعد هم به نام خاک و یاد آب و آفتاب میوه می دهم

درخت ... من درخت می شوم ... درخت زنده ای که میوه اش رسیده و چیدنی است

تو هم پرنده شو ... نه ...

پرنده خوب نیست ... پرنده زود می رود و سایه آرزوی یک پرنده نیست

تو ... تو رهگذر شو و خسته از کنار من عبور کن

مرا ببین بخند و شاد شو و میوه مرا بچین و زیر سایه ام درنگ کن

فقط همین ... !!! 
 
نظرات 1 + ارسال نظر
محمدی دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 19:32 http://mohmmadi.blogfa.com/

خیلی زیبا بود . مرسی
وب زیبایی شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد