کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

مسابقه طناب کشی با گوش !!!!

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 700x407 and weights 20KB.



This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 700x467 and weights 19KB.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 700x526 and weights 35KB.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 700x526 and weights 25KB.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 700x461 and weights 24KB.
نظرات 8 + ارسال نظر
samin سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 http://fardai-behtar.blogsky.com

سلام عزیز دلم
چقدر دیر اومدی؟
مرسی عزیم
راستی این عکس های خیلی باحال بودنداااااااااااااااا
این مریضند
موفق باشی عزیزم
من هم لینکت کردمک
هروقت آپ کردی خبرم کن

ندا(چترمن) سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:39 http://www.chatreman.blogfa.com

سلام سلام سلامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ثمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن جونم
دل منم برات تنگیده بود ولی معذرت که نتونستم بهت سر بزنم چون قراره پس فردا برم سفر بازم شرمنده که این تو این چند روزه نمیتونم بهت سر بزنم ولی از ته دل دوست دارم وبه یاد ت وبه یاد وب خوشجل موشجلت هستم نانازم........
دوستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دارم
هوارتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
.............مواظب خودت باش همیشه خوشگلم منتظرم باش..... منتظرت هستم

مرسی ندا جوووووووووووونم
من هم دوستت دارم
امیدوارم بهت خوش بگذره
یه عاااااالمه
بووووووس بووووووووووس بوووووووووووس

ندا(چترمن) سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:43 http://www.chatreman.blogfa.com

دوست دارم میسنا جونم تا همیشه.........

شهرزاد سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:03 http://hichopoch.blogsky.com

میدونی‌ عزیزم درگیرم با خودم خلوت کردم حسابی‌ میبینی‌ دیر به دیر آاپ می‌کنم حوصلهٔ خودمو ندارم حتا این بلاگ رو دلم تنگ شده برات برای همه اما ناراحت نشو از من حالم از خودم به هم می‌خوره میام باشه قول میبوسمت فعلا

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:47 http://fardai-behtar.blogsky.com

سلام عزیزم....خوبی..... دلم خیلی واست تنگیده
آپم بودو بیا منتظرتم..

▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒UPam .... !!▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█

ماه رمضونت مبارک....
راستی یادت نره منو دعا کنیاااااااااااا

راوی چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:58 http://ravieh.blogfa.com

سلام
جالب بود
موفق باشی

ترگل جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:15

وااااااااا به خدا اینا دیونن........

ستاره چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 http://shiny-star.blogsky.com

اخه این چه کاریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد