کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

کلبه آرامش

عاشقانه - همسرانه -فرهنگی- اجتماعی- مطالب گوناگون و متنوع.

نکته به نقطه

هر چه دلم را خالی میکنم باز پر میشود از تو...عجب برکتی دارد دوست داشتنت. 

------------------------------------------

اسیر فصل خزان گردد عمر آنکس که / دمی اسیر اشک کند چشم مهربان تو را . 

-------------------------------------

 دنیا مثل پاییزه هم قشنگه هم غم انگیزه قشنگیش به خاطر تو و غم انگیزیش به خاطر دوری تو .

--------------------------------------

نمی بخشمت ولی فراموشت می کنم همیشه به همین سادگی از ادمای بی ارزش می گذرم .

---------------------------------

حضورت در کنار من معجزه نبود نبودنت هم فاجعه نیست فردا روزِ دیگری برای من خواهد بود بیشتر از این برایت اشک نخواهم ریخت.

------------------------------

از تمام دار دنیا ، تنها یک چیز دارم : دوستت دارم 

-----------------------------

در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی / ای نازتر از خواب شبم ، همواره در یاد منی .

-----------------------------------

بیمار عشق توست پرستوى روح من ، از این مریض خسته عیادت نمیکنى .

------------------------------------

این روزها به جای" شرافت" از انسان ها * فقط" شر" و " آفت" می بینی .

---------------------------------

می‌دونی"بهشت" کجاست ؟ یه فضـای ِ چند وجب در چند وجب ! بین ِ بازوهای ِ کسی که دوسـتش داری.

-------------------------------

ماندن به پای کسی که دوستش داری قشنگ ترین اسارت زندگی است

-----------------------------

می گویند که تنها یک دقیقه طول می‌کشد که دوستی را پیدا کنید٬ یکساعت می‌کشد تا از او قدردانی کنید اما یک عمر طول می‌کشد تا او را فراموش کنید.

----------------------------
برایت مینویسم دوستت دارم میدانم که نمیدانی و لی میدانم که میخوانی،آرزویم این است نخوانده بدانی.

-----------------------------

بیا و راستش را بگو کجای تقدیر من ایستاده ای که چنان عمیق در من ریشه دوانده ای که گویی سرنوشتم را هرگز از تو گریزی نخواهد بود.

--------------------------

چه ساده بودم گمان میکردم به دورم میگردند کسانیکه دورم میزدند.

------------------------------

 به بعضیها باید گفت:عزیزم من کارگردان همون فیلمم که تو برام بازی میکنی .

-----------------------------

دلمان که می گیرد تاوان لحظه هایی است که دل می بندیم .

----------------------------

فقر همه جا سر میکشد،فقر شب را بی غذا سر کردن نیست ،فقر روز را بی اندیشه سر کردن است.

---------------------------

مردان درمسیرعشق به وسعت نامتناهی نامردند گدایی عشق می کنند تا وقتی که به تسخیرقلب زن مطمئن نیستند,اما همین که مطمئن شدند,نامردی رادرکمال مردانگی به جامی آورند.

------------------------
در زندگی هر آنچه لیاقتش را داریم به ما میرسد نه آنچه آرزویش را داریم. 

------------------------
موفق کسی است که با آجر هایی که به طرفش پرتاب میشود یک بنای محکم بسازد.

-------------------------

بعضی وقت ها یکی طوری میسوزونتت که....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد